Subject: Re: Gaasipaigaldise tehnilise kontrolli tegija registreerimise leht
From: Peeter Pajumägi <[email-masked]>
To: "Alar Punson" <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 16:52:05 +0300

Tervist

Manuses allkirjastatud taotluse blankett.

-- 

Parimat soovides

Peeter Pajumägi

Napal Service OÜ

Kvaliteedijuht/Juhatuse liige

Tel + 372 627 47 00; + 372 51 015 15

09.05.2024 14:30 Alar Punson kirjutas:

Tervitus !

TTJA infosüsteemi kasutajaks registreerimise taotluse blankett on lisatud 
manusena. Palun täitke see ja saatke allkirjastatult [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . JVIS sse andmete lisamise kohta saab juhendi 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Gaasipaigaldise tehnilise kontroll korteris hõlmab 6 punkti : gaasiseadme 
nõuetele vastavuse ja toimimise kontroll tööolukorras; olemasolevale 
dokumentatsioonile vastavuse kontroll, seadmete õhuvarustuse ja ruumide 
ventilatsiooni toimimise kontroll, torustiku nõuetele vastavuse kontroll, 
seadmete ühenduste tiheduse kontroll, vingugaasianduri olemasolu ning 
paigalduse kontroll.

Kui üks punkt on negatiivne on kogu kontrolli järeldusotsus negatiivne ning 
omanikul tuleb lasta teha gaasitööd, et gaasipaigaldist oleks ohutu 
kasutada.

Samuti on õigus teha gaasipaigaldise tehnilist kontrolli korteriühistu 
valduses (kaasomandis) olevale gaasipaigaldisele (trepikodades ja keldris 
olev gaasitorustik, hoone sisend), maja, paarismaja, ridaelamu.

Gaasipaigaldise kontrolli käigus läbiviidud tegevuste andmed sisestab 
kontrolli teostaja tehnilise järelevalve infosüsteemi  JVIS viie tööpäeva 
jooksul.

Gaasipaigaldise tehnilised kontrollid tuleb korteriühistul ja korteri 
omanikel lasta läbi viia iga nelja aasta tagant, kontrolli tulemused (nii 
negatiivse kui positiivse järeldusotsusega) peavad olema kantud tehnilise 
järelevalve infosüsteemi JVIS.

09.05.2024 seisuga on gaasipaigaldise kontrolli tegemise õigus  : 
https://www.ttja.ee/eraklient/ohutus/koduohutus/gaasiohutus#eluruumi-gaasipaigal